Antiken

Jag vet inte hur många gånger jag har läst om Antiken och hur många gånger jag har förträngt informationen efter man har gått ut från antik-provet. På onsdag har jag ännu en gång prov i antiken och det var tydligen större än vad jag trodde. Så idag har det fått bli någon timmes plugg och om ca 1½ timme kommer gäster då min pappa fyller år idag. Skönt med något annat!

I morgon börjar skolan i morgon viket inte ska bli lika skönt. Dock närmar sig London-resan med stormsteg, 20 dagar kvar och jag är så förväntansfull! Min kompis Emma och Amelie har nyss varit i London och de verkar ha haft det toppen. Gud vad kul det ska bli. Jag har redan varit i London 4 gånger, under 3 tillfällen. Jag verkligen älskar den staden. Just nu väntar jag bara på att vår familjevän Graham ska tipsa om lite hotell. Alla hotell har blivit så dyra nu när vi är ute i sista sekunden. Hotellen börjar bli fulla och jag och min kompis blir allt mer och mer oroliga att vi inte kommer kunna ha någon stans att bo. Eller bo är ingen problem, men priset är dock ett dilemma. Men det löser sig alltid, bara man får tummen ur röven!

Nu ska jag fortsätta och läsa de sista sidorna om Antiken innan jag ska göra vid mig till ikväll. Juste... ikväll avgörs det, vem som vinner allsvenskan. Vilka tror ni? AIK eller IFK göteborg?? Jag hejjar nog på IFK eftersom jag en gång fick gå ut på plan och ge blommor till Niklas Alexandersson när han spelade sin sista match. Kul!

Ha en bra dag så hörs vi i veckan. Har ett inlägg jag har påbörjat "kläder" som ni kanske kunde ana. Men det tar lång tid att ladda upp bilder i strl. 1000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0