Filmtime

Skulle se solstorm tror jag den hette på kanal 4, men jag gillade faktiskt inte filmen så jag bestämde mig för att bädda ner mig i mitt svinkalla rum (har öppet fönster och det är minusgrader ute) och tänkte se desperate housewives. I morgon slutar jag vid 1 men har grupparbete så kommer nog hem vid 4. Har ganska många inlämningar denhär veckan, men det är som vi har skjutit upp hela tiden, då får man skylla sig själv.

På lördag ska jag tillsammans med Emma mysa till det, julshoppa, julbaka m.m. Det ska bli supermysigt! På fredag får vi jullov och då ska jag tillsammans med mamma o peppe, förhoppningsvis Felice också, äta lunch ute på stan! Precis som vi gjorde förra året, på big buddah. Det ska bli jättemycket.

Är det någon annan än jag som verkligen längtar efter jullov? Men det känns inte riktigt som jullov ännu, men snart! Det är sjukt att jag om 5 dagar har gått halva min tid på procivitas. Sen är jag ledig, resten av mitt liv. Då behöver jag bara plugga på det jag vill, det jag vill lära mig. Jag har ingen aning om vad jag vill bli, så först ska jag upptäcka världen! Det kommer bli så sjukt spännande!





Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0