tisdag.

Hehe, såg nyss att jag hade skrivit Jimmy shoe, mena såklart Jimmy Choo (för hm).

Idag var första "riktiga" dagen om man kan säga så. Vi började ju igår, men vi gick bara i skolan i två timmar. Schema är helt ok, vi slutar ca 15.00-15.30 3 dagar och vid 1 de andra 2 dagarna. Så det är ju skönt att vi slutar före lunch på fredagar! Dessutom kommer vi få mindre skolarbete hemma då vi har fler lektioner till samma antal poäng i skolan. Förstår ni? Detta för att kunna få hjälp i skolan, ha mer genomgång o.s.v. så man har lättare att plugga till proven. Så man inte sitter natten innan "JAAAAAAAAAAAAAG FATTAR INGENTING!!!!!!!!!"

En annan v'äldigt härlig nyhet är att mina kära skor från Chapnlle har kommit (jag antar att det är dem). Eftersom jag fick ett brev från posten idag. Så jag ska ner och hämta dem när peppe kommer hem. Hoppas det passar, annars hoppas jag på att man kan byta. Enligt allmäna reklamationsnämnden har man ju alltid 7 dagars öppetköp på internetvaror/internet köp. Så jag antar att jag också har det!

I veckan händer det inte mycket. Kommer inte bli så mycket plugg denhär veckan då det bara är läxor man får i början och läxorna vi redan fått gjorde jag snabbt iskolan idag n'är vi slutade. jag ville få dem gjort! Det är alltid skönt att komma hem och veta att man har gjort allt man ska!

Nu ska jag jobba lite hemma. Jobbade 2½ h igår och ska försöka med 1 timme idag. Jag måste ju käna pengar till London nu! Jag ska ha minst 5000 kr att shoppa för. Jag har räknat ut att flyg-boende-mat kommer kosta ca 2500 kr. RIKTIGT BILLIGT! Sen tillkommer taxi, tunnelbana, transport till/från flygplatsen o.s.v. Så kanske omkring 5000 kr själv resan. (Man är alltid en optimist när det gäller räkna ihop var resan kostar, så man får nog i allafall plusa på 1000 kr).

Ja... jag har pratat så mycket om London nu så jag tror ni har tröttnat ganska mycket på det! DONE! Jag ska (försöka) sluta prata om London. Men man vill ju skriva om sina intressen och just nu är mitt STORA intresse London. Jag kan ju annars kanske säga att jag antaligen kommer börja på dans nästa vecka på ett ställe som heter Impuls i helsingborg. Reaggeton tillsammans med Emelie, Michelle och Sara. Tror jag. Jag ska på öppet hus i helgen för att se om det är någon annan kurs som lockar mer, eller om reagetton är vad som passar mig! Jag tror detta kommer bli toppen. Har dansat 2 gånger innan.

1 gång när jag var kanske 6 år, började jag och slutade när jag var kanske 8? sedan började jag något år efter och dansade i ca 2 år. Sedan gick jag på estet på högstadiet och hade dans. Så... jag hoppas mina dans moves finns där någonstans. I guess sooooo...


NU SKA JAG JOBBA! PUSS

Säger att jag ska sluta skriva och fortsätter skriva som ni ser. De fetmakerade lite längre upp var mitt första försök att avsluta detta inlägg. Men det funktade tydligen inte. Och det fetmakerade ovanför här var mitt andra försök att avsluta detta inlägg. Men tydligen hade jag något mer intressant att skriva om än att gå och jobba. Ska jag försöka på en tredje gången gilt?

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ... nu ska jag jobba ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0