Music.





Den sista blev väll lite överdrivet redigerad och detta hade inget med att gå ut och fota och göra. Jag bara fortsatte redigera bilder och hittade bilder på de instrument jag nu spelar och försöker lära mig. Piano kan jag och har lärde mig Bellas Lullaby (Edwards version) igår, nu försöker jag på Full moon på gitarr. (Läs: gå in på www.youtube.com och sök på typ "Full moon black ghosts cover"). Riktigt duktig tjej och riktigt bra cover.

I allafall, bilder har alltid en mening, right? Just nu betyder musik ungefär Twilight för när jag själv spelar, spelar jag twilightlåtar och när jag lyssnar, lyssnar jag på twilightlåtar. Så... music = twilight. Och jag älskar twilight just nu, jag vet inte och det är en vanlig "twilight hysteri" jag är inne i, eller om jag verkligen kommer älska twilight forever. Det lär framtiden avgöra. Just nu betyder i allafall Twilight väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0