Måndag.

Sitter här, vanlig måndag. Kommit in i vardagen efter det superhärliga sommarlovet. Det känns jobbigt, såklart skönt att komma in i rutinerna. Man måste ju se det posivitvt! Dessutom får man ut något av vardagen och man kommer ännu ett steg närmare studenten.

Jag tänker jätte jätte mycket på Emma, Rebecca och Elin som just nu sitter i Michigan, Georgia och Brisbane... jag antar att det är SOLSKEN! Idag i skolan pratade jag med Rebecca som verkar ha det underbart i Australien. Och Emma... jag saknar dig så jävla mycket!!! Det är sjukt. Men jag är glad för din skull, du kommer ha ett grymt år!!

Har snackat mycket med Emma på skype, tack gode gud för skype! Hahaha... flera timmar och det är de bästa timmarna!! Då kan man "umgås".

VÄLDIGT KUL!






Nu ska jag äta! Är vrålhungrig!!

Kommentarer
Postat av: emmmma

så söt du är <3

2009-09-01 @ 04:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0