Att göra listor

Även om jag själv har tyckt det är lite löjligt när man läst i bloggar "att göra listor" så provade jag själv på det. Det är faktiskt väldigt praktiskt och jag förstår varför folk gör det. Jag har själv betat av stora delar av min "att göra lisa" för idag och när jag väl har gjort allt, är jag VÄL förtjänad av den där filmen på 4 kl 9.

Såhär såg listan ut innan idag:
Idag ska jag:
- Försöka springa (har önt i knäet sen igår, vad gjorde jag?)
- Städa mitt rum
- Jobba lite
- Kolla twilight <3
- Kolla film kl 9 på tv
- Plugga

Nu ser den ut såhär:
Idag ska jag:
- Försöka springa (har önt i knäet sen igår, vad gjorde jag?)
- Städa mitt rum
- Jobba lite
- Kolla twilight <3
- Kolla film kl 9 på tv
- Plugga
DESSUTOM sitter jag med joggingkläderna på! Så det är väll den sista ansträningen för idag! JAG ÄR NÖJD!

Kommentarer
Postat av: EMMSI

hihi jag är så stolt över dig :D puuuss

miiss u<3

2009-08-31 @ 03:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0