Tillbaka flytt!

Jag tror jag kommer flytta tillbaka hit inom kort. Kanske redan idag, kanske i morgon, kanske denna veckan! Jag är sugen! Nu har jag gjort mitt på devote.se. Dock har jag fler läsare där, finare kommentarer och mer stöd. Kanske de hänger med mig och läser min blogg här? Jag vill det! Annars kommer jag inte göra det.

Men saken är den... det är roligt att kolla tillbaka, men det som verklgien SUGER på devote, är att man måste byta sida och bläddre när man ex. ska kolla bilder o.s.v. och även om det engeteligen inte tar med än 1 sek, är det sjukt jobbigt! Lägger nog upp en outfit här sen! :D see you!

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Så.. 2009 börjar närma sig. Finns det något oförglömligt som hänt dig 2008? Något bra då.. självklart händer det dåliga. Men låt oss föröska glömma det och gå vidare.. Nå, vad är det bästa som har hänt dig hittills 2008?

2008-10-31 @ 17:20:38
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0