Vad gör folk?

image1055

Hur tänker folk när det kolla ens blogg. Jag har ungefär världens sämsta besökarsiffror, men WHAT EVER? Det jag vill komma till är att jag fattar inte att för 10 dagarsedan har jag 1 besökare och endast 1 unik besökare. Dagen efter hade jag ungefär lika många som dagen innan jag fick 1 besökare.

Hur kan alla som läser min blogg under en dag bara strunta i det, alla. På samma dag. Jag fattar inte. Lite komiskt är det. Satt och skratta åt det när jag såg det och antagligen är det jag som kollade in bloggen då. Hahahaha!!!

Hur ser det ut för er idag?
Slutade för 1 timme sedan, men hade ingen lust att sticka hem. Så jag satte mig med Alle, Adam och Emma och snackade. Trevligt.

Provet idag gick okej!

So loooong you friend Cajsa.

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag öppnade inte boken i skolan heller hahah . men de gick bra ändå :D konstigt nog :S är du klar med allt i skolan nu eller? :) hur gick ditt prov här om dagen?

2008-05-22 @ 16:27:41
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0