Tema: "Min Stil" del 2

Skrev i bilden igår ett långt inlägg om "min stil" som jag ska dela in i några dela. Detta kommer bli ett tema nu i kanske 1 vecka då jag skriver en del av "min stil" per dag. :)

Egenteligen var del 1 Min stil från A-V (finns inget man kan säga om ex. w, x, y o z). Men den var inte klar, så jag får börja med det 2.


BAKGRUNDEN

DEL 2

Min stil kan vara allt från a-ö. Från början när jag var liten var jag alltid klänningar. Det var jag. Cajsa kavat med klänningar. Jag var superbusig som liten, men trots det fick jag den lilla söta flickan stilen.

När jag började lågstadiet köpte mamma fortfarande söta kläder till mig som jag bar med stolthet. Jag var alltid så glad för mina kläder. I 4:an eller 5:an organiserade jag i min garderob. Så jag satte ihop en massa outfits och hängde dem tillsammans på 1 galge, så i mon garderob hängde det inte kläder, utan outfits. Jag hade bl.a. ett par cerise rosa manchesterbyxor som var utsvängda med blommor på högra sidan på högra benet och en tillhörande fleecetröja. Mycket snyggt. Haha.

Mot mellanstadiet kombinerade jag allti möjligt ful och var allmänt ointresserad av modet. Jag vet inte riktigt när jag började gilla det. Alltid när

/CAJSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0