Sommarlov.

Jag antar att det flesta studenter i sverige går ut den 5? (onsdagen nästa vecka). Det gör i allafall de i helsignborg (tror jag). I allafall, anordnas en bal för dessa var år. Detta sker i helsignborg idag. Jag och min mamma skulle gå till gröning (beskriver vad det är i inlägget nedan) för att se dessa vackra skapelser alla bär. Men dock kom inga. Detta för det börjar på stundstorget och vi pallade inte gå dig ( ca 300 meter). Detta kalla jag slött. Jag har en massa fina sommarbilder på mobilen. Men det har flippat ut totalt. Det går inte att ha mobilen upp i 10 timmar utan att den blir urladdad. När du har fotat 4 bilder laddar halva batteriet ut, bluetooth funkar inte o.s.v. Den har nog tyvörr gjort sitt, ett väldigt kort liv. Ca 9 månader. Dåligt.

I allafall. Så jag kunde inte lägga in sommarbilderna, så jag skrev en liten text istället :)
image1081
Vet ni vilken låt jag syftar på?
Sjöng alltid den på skolavslutningarna på låg/mellan stadiet. God tider det.

Men tyvärr varar dem inte för evigt, som man ibland önskade.
Synd att man inte njöt så pass mycket som man egenteligen skulle kunna göra...


Ha en bra dag. Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: Malin

gud vad coolt när jag såg dig på stan idag. jag var helt säker på att du bodde i stockholm!

2008-05-29 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0