Ny design + gulliga kommentarer...

Dh nu kom jag på. Skriver ett mer "tankefullt" inlägg sen.

Bara en sak, var tycker ni om nya designen? Enkel. Tog mig 30 min, istället för att sitta och inte göra någontin i väntan på Dh. Sedan tack för "alla" (få) söta kommentarer som sippat in under gårdagen och dagen. Kanske sisådär 10 st... Men det räcker för att göra mig glad! En kommentar gör mig glad... Samtidigt som en kommentar kan göra mig skitförbannad.

You know what I mean...

I allafall. DH börjar nu... Får inte missa för 3:e gången. Ha en bra kväll. Nu blev jag superglad! :D:D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja jävlar då gäller det. Vi fick 68 av 70 på testprovet idag :D niice. hur gick ditt nationella :)?

2008-05-06 @ 23:20:34
URL: http://vixxx.blogg.se
Postat av: Anonym

tyckte den var sådär ;D

2008-05-07 @ 19:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0