Nu får ni fan ta och ge er!

Till er anonyma!!
Sluta. Okej, sluta!! Ni tjänar inget till att för det första läsa min blogg om ni bara ska klaga och för det andra, kommentera som om ni vore värsta perfektionisten!
Om ni inte gillar det, fine! Men var ärliga med den ni är! Jag skriver bloggen för er skull också, ta inte bara, utan ge! Otroligt många näddgökar! Och just nu är jag en av dem! Men jag vill inte på in på min blogg, se en massa anonym kommentarer där det står:
ex; "Okej snygg outfit, men hålet var inte bra". (Tror ni inte jag fattar att ett hål i legginsen är ful?) Men orken, det finns inte där!

Ett ultimatum:
Om ni ska kommentera oartigt kan ni lämna min blogg. Om ni ska kommentera anonym (elakt) kan ni också lämna min blogg. Jag vill inte ha er läsandes här och hålla på att störa er på mig.
Vi är alla olika, i smak, utseende, till sitt sätt o.s.v. Låt det inte gå ut över mig att jag sitter och skriver till er och ni ska bara klaga.

image1044

En bild för er som... ja, känner för det....



Pallar inte skriva om dagen eller så. Upprörd. ( I Know, jag låter som västa Drama Queen Nr. 1. But I´m not. Jag är bara trött på anonyma).

Fast snälla anonyma har jag inget emot :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt söt :@

2008-05-15 @ 20:16:23
Postat av: sofia

Snygg blogg o fina bilder.
Trevlig helg

2008-05-17 @ 10:04:45
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0