Nationella!

Alla nationella avklarade nu. Skööönt!
Gjorde sista nyss i matte. Så nu kan jag gå hem och pusta ut efter det man har fruktat sen 8:an.

Jag kan lova er (93:or) att det är enklare än vad man tror fast samtidigt svårt.
Men jag fick på nästan alla samma betyg som jag har i mitt ämne eller högre (jag tror jag fick lägre på 1).

Sen fick jag inte heller något ig. Så det känns skönt. Fast jag har inte får tillbaka alla än. Där det gick värst har jag inte fått tillbaka ännu. Men hoppas det går bra där också....


Nu ska jag hem till en kompis och sätta mig och plugga på Kemi, bild och franska. See you later! /C

Kommentarer
Postat av: Viktoria

vad duktig du är :) jag har nationella imorn och på fredag ;)

2008-05-14 @ 09:41:17
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0