Min dag.

Stack till skolan och hade 2 lektioner. Sen ner till stan för att kolla en fransk film och Sf med min franskagrupp. Dock ingen speciell film och hade inget med franska att göra eftersom den var textad på svenska. Men men, tur det, annars hade jag somnat BUMS!

Men innan dess käkade jag lunch på stan med en god vän Elin and did some shopping. Jag bytade den oranga kjolen mot en lila. Passar bättre till fester med mitt (egenteligen mamams) DG linne som jag använde mycket i åttan. (Bild kommer när jag hittat kameran. Då kommer även dagens outfit).

Efter bion stack jag till stan för att möta upp mamma och fika (skulle bjuda som en mors dag present). Men så "bidde" det inte. Vi stack till "gröningen" en stor gräsplätt likt en stand vid vattnet precis vid city. Himla härligt att ligga och sola där.

En underbar kväll den 10 maj satt jag med mina älskade vänner på gröningen från 5 på eftermiddagen ända in till midnatt då endast elden gav ljus. Underbart! Lycka!

Detaljer från dagens outfit. bilder kommer när jag hittar min kamera :) fotade nämnligen outfiten igår när jag valde den.
image1079

image1080

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0