Matte prov, nationella.

Gaaaah! En jobbig sak som finns på denna planet, här i lilla sverige, nere i Helsingborg på Magnus Stenbockskolan är att alla, exakt alla lärare samlar ihop sina prov, redovisningar, inlämningsarbeten o.s.v (allt jobbigt som har med skolan att göra) under samma period. Det är ingen lag, utan det tänker väl, "ja men jo, det är nog bäst att vi lägger prov innan lovet så man kan börja på något nytt efter". Ärthjärnor! Tror ni inte att alla tänker så? Daaaah. Så nu när mitt lilla imunförsvar inte orkade längre och jag blev drabbad av förkylning och är tvungen att gå hem sitter jag här nu och har ingen aning om vart jag ska ta vägen... Vad ska jag göra med allt arbete? Har mer arbete än kraft. Vad ska jag göra? För jag vet att jag inte kommer klara detta på egen hand.
image1027
Okeeeeeeeej, får väl la ta det som det kommer... Men jag tror jag ska sätta mig med något projekt idag och klura lite så man slipper allt veckan/dagarna/dagen innnan. Det löser sig. I veckan har jag ANT (alkohol, tobak, drog projekt). Något spännande ni vill tillägga där?

Sen ska jag nog googla lite för att se om jag kan öka min allmänbildning gällande rymdfärder och dess like. Vilket år var det Christe Fuglesang åkte upp till rymden? 2006/2007?? Det var väll där kring jul det årsskiftet?

Lite shopping sen i lördags!
Sjömansinspirerad tröja från Gina Tricot
Nu för 70 kr! typ...
Beiga Chinos från Gina Tricot

Lila linne från Monki (köpt i Gbg)
Mörkbrun väska från Pucciini

Har dock aldrig användt denhär outfiten. Tror jag ska lämna tillbaka Chinosen. Passar inte de sådana byxor. Min rumpa ser helt konstig ut i byxorna.

See you soon " at afternoon" eller något.../C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0