Kenza wannabee?

Åh jag blir galen... Jag försöker inte likna Kenza på något sätt! Allt jag skriver kommer från mig och det innehåller 100% mina tankar. Jag fattar inte vad de som sagt det till mig ser på det? Jag menar... jag tycker jag skriver exakt som alla andra, om mig, mitt liv och shopping. Det är det jag vill skriva om. Vad är det som är så jävla likt Kenza? Att jag skriver att jag älskar shopping, att shopping är min drog? Om det är det kan jag säga er att det är inte för att Kenza (om hon nu änns gjort det) nämnt att shopping är hennes drig.

Annars ser jag inga likheter i det jag skriver med henne? Jag läser hennes blogg dagligen. Därför att han shoppar extremt mycket och i flersta fall extremt billigt. Jag får inspiration från henne som så många andra. Men jag egna åsikter om saker och ting. Plus ser jag ingen mening med att vara som henne? Det finns en kenza, that´s it!

OCH EN GÅNG FÖR ALLA -

JAG ÄR INGEN KENZA WANNABEE!!!


Kommentarer
Postat av: hannah!!!

vem har sagt att du är som henne? :( :(:( !!!!!

2008-05-05 @ 17:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0