Jag är gul.

Fårgade håret idag och det blev (enligt mig) gult. Iofs säger mamma och hon som färgade det att det blev "bra", men olika smak.

var en snabb runda på stan och köpte en superorange kjol. Frågan är om jag "vågar" behålla eller ska jag lämna tillbaka? Färgen sticker UT kan jag säga.
image1070
Från HM, ca 150 kr.

image1071
Ni ser hur blondt mitt hår blev. Lite FÖR blondt.

Såhär ser mitt gamla ut:
image1068

Gamla snyggare. men kul med förändring och med lite bus till kanske folk tror att jag har varit utomlands, vem vet? :)


/Cajsa

Kommentarer
Postat av: amanda

lämna tillbka kjolen. det var inte din färg. köp den i lilla eller svart. det är mera du. kramar amanda.
jag läser din blogg nästan varjue dag!!

2008-05-28 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0