Godmorgon "alla" söta...

... och kära. Idag hade jag tänkt som jag skrev i går blondera mig och skaffa mittbena. Tror det hade varit ganska snyggt. Dock inte på bilderna, så ni får lådsas som att det är mycket snyggare om jag frägar det och sedan lägger upp före/efter bilder! Det var som en kul grej jag och mina kompisar kom på i går kväll. Så det hade varit kul och jag gjorde det. Plus har mitt hår blivit så mörkt på senaste tiden. Tråkigt.
image1057

Idag ska jag även plugga en himla massa historia, stort prov på tisdag. Sedan ska jag även ut och springa med elin! Just nu väntar jag bara på frukosten (peppe handlar frallor), sen sätter jag igång med pluggandet. Sen en sväng i skogen med Elin.

Kramar Cajsa

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha .. ja, iblnad får man göra de ;)

2008-05-24 @ 11:02:41
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0