Detdär med att tågluffa.

Jag har alltid varit emot att tågluffa. Tycker det verkar så jobbigt. Vad tycker ni?

I allafall ska jag, min bror, viktoria och henke åka någonstans i sommar (har jag och viktoria bestämt helt random). Hade i allafall varit superdupermega kul att göra något med dem. Frågan är bara om man hade fått tummarna loss och vad man skulle göra.

Tips?

Vår tanke var att kanske tågluffa i sverige (var det så) till något mysigt stället, eller åka till bohuslän i en vecka och bada, kanske till gbg. Men helst av allt hade vi velat åka till Kroatien. Underbart!

Har ni några sommarplaner? Resa utomlands? Njuta? Umgänge?

image1053
Extremt söta Viktoria och Jag i en mindre söt bild. Dock den ända jag har på henne och mig. Men som sagt, vad gör det om 100 år?

/C


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åhh det ska vi ja. mother fucking gadhface.. Lycka till på provet imorn. Vart vill du i sommar? Sverige eller utomlands? :D din bror har nog körkort ;)

2008-05-18 @ 21:58:20
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0