Dagens outfit.

Tänkte inte visa dagens slappa outfit, men jag gör allt för att slippa det sista av dagens pluggande. Jag har i allafall gjort klart reklamanonsen. Nu ska jag bara plugga lite inför franskaprovet i morgon.

image1050image1051

Klänning från Gina Tricot, band tillhör en kofta från Souced. Har även armband från Glitter.

Förlåt för extemt dåliga och suddiga bilder. Min digitalkamera Pentax Option A20 har gjort sitt i mitt hjärta kan jagh säga er. Nästan investerin blir en systemkamera. Hade planerat att sommarjobba i sommar och tjäna ihop pengar till en systemkamera. Sökte sommarjobb hos komunen, men fick inget. Synd.

Hoppas jag på något sätt ändå tjänar ihop pengar till en systemkamera + kontroll som gör att man kan trycka på den så bilder tas + stativ så ni kan få se outfits av dess like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0