Blondering...

... blir det antagligen inte ikväll därför att jag måste i så fall slinga det så jag inte bara får en nyans. För om jag färgar det blont blir ju hela håret i en och samma färg. I don´t like. I allafall inte på mig. För mitt hår naturligt har lite olika nyanser. Det har nog allas hår.

Ikväll kanske jag ska till Elin. Får se med min ork och skolan. Men först ska jag vila och plugga. Helt slut. Jag vet inte varför. Men hoppas jag blir piggare tills ikväll. Annars är jag nog bara hemma och vilar upp mig och om det behövs, plugga...


Men det är ganska skönt att det jag håller på att plugga nu var gång jag säger "ska plugga" är till historian jag har på tisdag. Så när den är klar är allt klart! Förutom lite arbete hit och dit. men det kallar jag "chill".

Ha en bra dag. Om jag orkar och hinner gör jag nog en liten ändring på designen också! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0