15 kg tyngre...

... och med ännu fler problem på halsen!
 I morgon har jag redovisning gällande min produkt jag har byggt upp under terminen. Jag gjorde en praktisk säng/garderob i vit. Sydde lakan + designade galgar. Detta tillsammans med olika erbjudande ska jag marknadsföra min produkt i morgon inför grupp. Grejen är den att jag fixade en blogg som en hemsida, men nu är bilderna borta. Grattis till mig, full pott!

Så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Får väll bortförklara det hela.

Den reklamen jag kommer göra är: broshyrer man kan hämta ut i butiker, reklam hem i brevlådan, ska försöka hinna med ikväll att spela in en riten radioreklam och så har jag internetet.

Nog snackat om det. Ni får veta resultat inom KORT! I morgon får jag nog reda på hur det gick på mitt kemiprov och slutbetyg i det. Spännande. Det är morgondagens höjdpunkt eller tvärtom. Hoppas på mvg.

Ha en bra kväll och sov så gott. Nu jag ska plugga så mycket så jag får blodsmak i munnen! MVH/ Cajsa

Kommentarer
Postat av: viktoria

du med :D
Jag tror du får mvg ;) för du är så duktig. Bitch. haha

2008-05-25 @ 20:24:42
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0