UTMANING- Din bästa resa någonsin!

Jag sa ju att jag skulle ha London/Englandtema, men jag har ändrat till "Rese"tema. Roligt, för då angår det också er. Jag tänker UTMANA alla som känner för det att blogga om deras BÄSTA resa de gjort. Vore det inte kul att läsa om? :) Jag tänker i allafall blogga om Kroatienresan förra sommaren, bloggade jag något om det. Ska kolla :) Nä, hade inte min blogg då, fyllde ju 1 år i aug, det var i juni för 1 ½ år sen. Men jag har en dagbok om det, ska gå o fota det och lägga in här :D Brb!

Sista bilden har inget med detta att göra, bara lite kul att fota ;p
Vet inte varför det bara slutar mitt i resan, men jag ska ngn annan dag fortsätta att berätta.



♥SammanfattningKolla in! På 20 dagar har jag fått ca 250 kommentarer, jag kommer klara mitt mål, in julklapp till nyår om ni fortsätter att kommentera som ni gör. Tusen tack!

Sammanfattning

ID: 102206
Medlemsnivå Bas
Inlägg: 716
Kommentarer: 1247
Bilder: 648

**
För er som inte orkade läsa allt är här utmaningen;

Skriv ett inlägg om
din bästa resa! Alla som antar utmaningen skri till mig, för jag kommer länka alla om det blir tillräcklig många, kan alla mina läsare läsa era reseinlägg :) Vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0