The worrying kind

Detta inlägg handlar om: Superbra version av the worrying kind av Maia Hirasawa



Vak tycks? Mycket bra tycker jag!

Nu när du kanske ändå lyssnar på låten (jag själv kunde inte sluta lyssna på den ;)) kanske jag kan babbla på lite.
I veckan (går 4 dagar, sen påsklov) har jag ganska mycket i skolan, sen kan jag blogga MYCKEt. Det är så kul att blogg (när man har tid). Vac fick dig att börja blogga?? Jag har redan skrivit det i något inlägg, kanske i kategorin "tema", kommer inte ihåg. i allafall tyckte jag det såg SUPER kul ut, & här sitter jag efter 1 ½ år & skriver fortfarande. Undra om min blogg har ändrats till sättet jag skriver. Det är ni som avgör det ;)

Tänkte lägga in ett Björn Gustafsson klipp också, mina ögon slits inte ifrån den sockertoppen! (hahahaha, vilket ordval :P)




Jag förstår inte varför så många sa att han var dålig i globen. Jag tycker han var så HIMLA bra, bäst av alla/allt!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0