Statistik

Detta inlägg handlar om: Er!

image989
Som ni ser så varierar läsarna lite gran. Lite gran säger jag för att det är inte många läsare över huvud taget. Hade detta varit något av de kända bloggarna hade det ju varitat på fler hundra. Nu är jag ingen sån, utan en helt vanlig okänd blogg. Vilket är ganska mysigt. Melodifestivalen ikväll, pallat inte sticka ut & festa idag igen. Gjorde det igår och eftersom jag är solbränd (hur lyckas man mitt i vinter, jo SOLARIUM alldeles för länge) så känner jag mig inte på fest humör!

Räcker med att jag måste går i pappas kalsonger & utan bh för att tycka synd om mig va? hahahaha!
Det värsta har gått över nu i allafall! I veckan får jag antaligen min dator, dem som reparerar den hade mycket att göra så jag får se om den kommer då eller ej. Min kamera har jag ingen aning om när den kommer, det får vi ta & se. Bör komma snart, men jag klarar mig med min dator, för på den datorn kan jag lägga in bilder, så då kommer jag kunna fota lite granna, för den senaste tiden har jag bara kunnat lägga in gamla bilder. Det håller inte så länge. Trist att skriva & trist att läsa. Det är kanske därför många har valt att sluta läsa mig blogg, jag vet inte.


MELODIFESTIVALEN:

image990
Hejjar på Frida feat. headline & sanna nilsen. Frida har en så härlig energi & sannas låt är så himla bra! Vi får se! Och jag hoppas björn gustafsson kommer i pausunderhållningen idag (han kom ju aldrig förra veckan), men dem säger att han ska vara där idag. Vi får se, någon som vet? :)

På någon hemsida hade dem röstat & där ledde Charlotte, vilket jag inte hoppas vinner! Men vi får se! Det är ju inte bara min röst som räknas! Jag ska i allafall rösta på Frida. eller Sanna Nilsen!!

image991

Vem hejar ni på?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack acne har assnygga jeans :D

2008-03-15 @ 17:56:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Tack så mycket! ;)

2008-03-15 @ 18:08:52
URL: http://annmary.blogg.se
Postat av: Melina

ingen speciell,men tror perelli vinner

2008-03-15 @ 18:11:11
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag älskar H&M, thats it :D

2008-03-16 @ 12:30:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0