SLÄKTING MED BJÖRN GUSTAFSSON!

Detta inlägg handlar om: Björn Gustafsson..

Ni få som läser min blogg dagligen kommer kanske ihåg jag är GALEN i Björn Gustafsson??
Förra lördagen tryckte jag en tröja, har inte visat bild, men såhär blev den:
image985

Det var för himla roligt (tycker jag) för i skolan var jag & min kompis som tryckte det tillsammans helt ensamma. Gjorde trycket själv också, så det var himla massa som GLODDE på oss, när jag tillsammans med en kompis gick från matan så jag ett bord som satt & stirra på mig, hahaha! antingen för dem också ville ha en likadan eller för dem tyckte jag var allmänt nördig. Jag bryr mig inte, det viktiga är att jag tycker om den.

Sen fick jag kommentarer som
"Var har du köpt den?"
"Gud vad fin"
o.s.v.

I allafall, till det jag skulle komma till!

Min kompis, Agnes, är SLÄKT med björn Gustafsson!!! I bästa fall kommer jag kunna få följa med henne på släktmiddagen då  kanske björn kommer vara med! detta fick hon reda på i går, samma sekund fick jag reda på det. jag fattade inte att detta var sant.
Det är nämnligen så att hennes pappa är nästkusin med Björn Gustafssons mamma! Det är ganska nära ändå!
Så man kan säga att agnes gammelfarmor är björn gustafssons gammelmormors syster!

HELT OTROLIGT! /C

Nu behöver inte ge onödiga kommentarer som "han är överskattad", detta är vad jag tycker!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Du, han ger henne så ofta han kan! Haha. Men jag tror att han har fattat att det är jobbigt när Selma tigger
nu.. Du fick ett hedersinlägg av mig, by the way.

2008-03-14 @ 19:07:02
URL: http://valfridsson.blogg.se
Postat av: Melina

åh,härlig tröja

2008-03-14 @ 19:36:56
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: annmary

hur ska man göra för att komma på aktiva listan? ;)

2008-03-14 @ 19:41:12
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0