Onsdag!

Detta inlägg handlar om: Idag + bloggtorka

Som ni vet har jag inte alls updaterat som jag borde de senaste månaderna, detta för att min dator & kamera har varit på lagning vid olika tillfällen & just nu är både och på lagning! Min dator kommer nog i veckan, har varit på lagning i ca 3 v nu! Kameran kommer nog ta ett tag till, men jag har min mobil så länge då. Jag kan inte ladda in bilder från mobilen på denhär datorn, men när jag får tillbaka min laptop tror jag nog det går. Brukar i allafall göra det :) Annars löser det sig på något sett!

image983

Snart ska jag på utvecklingssamtal, senare till tennis senare plugga. INte så roligt, men men. Sånt är livet! Annars soft vecka som min lärare brukar säga :P

Ha en bra dag! /C

Kommentarer
Postat av: skvallerprinsessan

läs min blogg! =D
din blogg är suverän o du är jätesöt!

2008-03-12 @ 17:19:36
URL: http://www.skvallerprinsessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0