Dagens shopping (malmö).

Detta inlägg handlar om: Dagens shopping (som ni antagligen redan "hajjat").

Tidigt i morse far jag och min mamma till malmö för en heldag med massa god mat och shopping!
Det som senare såg ut att bli ett "tragiskt" slut, slutade lyckligtvis lyckligt :)

Började med tanläkaren, sen stack vi till malmö!
Började med fik sen en massa titt i affärer! Hittade en massa söta saker på hm (trend), monki och zara som vi inte har här i helsingborg. Var inne på något som heter "Factory" och hittade världens sötaste Odd molly blus för 1300. Fick den av mamma (eftersom min bror fick en spanienresa, tacktacktacktack!!!

Köpte även en oversize magtröja (monki) 150:-, t-shirt m.tryck från Monki 100:-, armband hm, 40:- och odd mollyblus från Factory för 1300:-

Lyckad dag. Visar bilder när jag får tillfälle!

Juste, det som slutade lyckligt var att jag hade tappat bort min monkipåse med tröjorna därifrån, blev riktigt irriterad. Inte för pengarna (för det var mamma som hade tappat bort den) utan att kanske någon hade fått det gratis som vi hade gått och betalat. inte visat någon tacksamhet. När vi gick runt i affärerna, fann vi den tillslut på Zara. En alltså mycket lyckligt slut. Blev jätteglad när tjejen som sprungit och letat efter påsen hittaden den och gav den till mig! Tack!

/C

Kommentarer
Postat av: Victoria

snygg blogg!

2008-03-27 @ 18:13:16
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se
Postat av: Natalie B

kul att shoppa lite! monki har mkt snyggt nu!

2008-03-27 @ 18:34:01
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0