Björn Gutafsson!!!

Björn Gustafsson är väll den mest omtalade komikern i sverige just nu antar jag. Och nog min ABSOLUTA FAVORIT! Men slutar aldrig skratta! Han verkligen kör sitt rejs!

image973

Har suttit på youtube nu i typ 2 timmar och lyssant på en massa björn gustafsson;
Bästa busstrafiken här på swe,
ni är alla en människoras av sämsta kvalite.
En stackars pojke i tårar, i sin bror gamla kläder,
lämnad att dö(!) i vårt iskalla väder.
Som ni glatt ger böter med ert självbelåtna flin,
åttahundra (800) spänn er jävla svin!
Kontrolanter och "lapplisor" jag hoppas ni försvinner,
bakom era ryggar vajar handens längsta finger.
Erat jobb är så trist så att tiden står stilla,
hoppas lönen är kass och att frun luktar illa.
Man mår illa och får kvälldningar (?) av att se er på stan,
jag hoppas ni får magsjuka och fula barn.
Ni ska pissa i motvind och stryk ska ni ha,
jag hoppas ni inte får någon tråta på er födelsedag.
Ni är värdelösa kreatur som är svårt att hata mer,
barnen i afrika tycker synd om er.
Ingen tycker om er, inte äns era föräldrar,
Må västravik brinna i helvetets eldar,
ha det gött, hej.

Haha, finns en massa roliga klipp på honom. Det känns som det var Melodifestivalen som gjorde att han blev ännu snäppet bättre, roligare, kändare än när man var med i Parlamentet, ellerhur? Jag verkligen älsakr bjönr gustafsson, vem gör inte det? Lagom avundsjuk man är på sin moster som satt precis vid "green room" på melodifestivalen och såg Björn!
image974
Lite roliga klipp:
Sången till Carina Berg, Franska sången, Melodifestivalen del 1, Björn & Nour. Fler ROLIGA klipp finns på youtube. Dem tar aldrig slut!

Björn Gustavsson! <3



/C



Kommentarer
Postat av: Egoina

nej, det gör jag inte..;) hurså?

2008-03-03 @ 19:15:15
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0