Godkvällens på er...

... En fin dag att lägga i minnet. Med skratt, värme, sol, bad i pool, virvel, flumrider o.s.v. En mycket Rolig dag med stort "R". Sista lektionen som var svenska började jag gråta, vilket var ganska pinsamt. Anledningen var att vi har haft läraren 7 gången i veckan i 3 år. Det är mycket. Och jag gillar henne. Hennes tal hon höll till oss. Det var fint. Sedan stack jag hem till Elin och hade mys. Vi badade i poolen och lekte som grisar alla 10 tjejer som var där. I alla åldrar... Sedan solade vi på studmattan med bra musik och köpte glass! MIN BROR FICK KÖRKORT IDAG (GRATTIS) så han kom och hämtade mig inkl. Rebecca och körde oss till tennisen. Sen stack jag hem och käkade och nu sitter jag här. Ska duscha nu! I morgon blir det bad hela förmiddagen eftersom alla lektioner är flyttade till stranden! Ha en bra kväll! Snart in till emma och planera morgondagens lektion i bild!

/CAJSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0