14 juni - Sommarlov

Vaknade vid 11 med michelle som sov över. Vi softade lite, kollade lite på film och bara hängde. Sen stack vi ner och käkade lite frulle och satte igång med bakning. (Morbror Richard fyllde år igår och jag skulle baka till honom). Var klar vid 3 ungefär. Då stack michelle hem och jag bara gjorde ingenting sådär som man kan göra när man är ledig i 2 månader.

Sen gjorde jag mig i ordning och målade ansiktet gult och blått (Sverige spelade mot Spanien igår). Stack till morbror och käkade rökt lax med svensk nypotatis och Marias goda grätt/annanas sås! Mums. Sen kollade vi på Sverige - Spanien.

Det var riktigt segt att Sverige förlorade i 91:54.e minuten. Ja, jag kollade klockan! Efter 2 tillägsminuter. Gah, det gör mig riktigt galen. Igår blev jag ännu galnare.

Vid Ryssland - Grekland (som förövrigt slutade 1-0) så stack vi hem. Jag stack in till Michelle kollade runt i hennes dressingroom!!!! (michellem.devote.se) KOLLA IN HENNES BLOGG!

Sen stack vi hem till mig, flummade och hade allmänt kul! Kollade på någon pingisfilm som var ganska bra faktiskt!

/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0