UPDATE!

Dåligt med updatering de senaste dagarna. Förlåt! Men det är för att jag har prioriterat den nya bloggen framför denhär. Vägandet emellan bloggarna är svårt! Men jag ska i allafall hålla en aning updaterat!
Detta inlägg kommer handla om:
Blogg.se, min nya/gamla blogg...

Blogg.se:
Angående blogg.se. Det har spridit sig en "blogg-känsla" i många av mina vänners själar detta lov. Bla har min kära vän Sara startat upp en aldeles ny blogg. Även min vän Emma startade en blogg så sent som idag!
Undrar varför det kommer som en våg? I allafall är det roligt att kunna läsa lite av mina vänners bloggar! Senare länkar jag dem, om ni är intresserade!

Min nya & gamla blogg:
Jag vet fortfarande inte om jag ska börja om helt på nytt eller om jag ska fixa till min gamla blogg (denhär). I vilket fall som helst kommer jag fortsätta blogga, men inte på samma sätt som innan. Ju fler läsare du har, ju större press sätter du på dig själv. Denhär bloggen "använder" jag för att utrycka mig & för det roliga som finns att göra! Man känner en sammanhållning (tycker jag) :P

Om jag nu väljer min nya blogg kommer jag skriva kommentarer till vissa av er vad bloggen heter! För jag vill inte ha med alla sura & elaka läsare.
BTW, eftersom jag tog en paus från bloggandet har nog det flesta försvunnit! :)

Nu ska jag städa mitt rum sedan slå mig ner framför tv:n till Victorias secret fashion show!! (på 4:an tror jag kl.8).

Ses senare! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

roligt med en ny blogg..

2008-01-15 @ 18:02:58
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0