Today!

Detta inlägget handlar om: Idag, en mycket kortfattad dag!

Två första lektionerna inställda, men jag försov mig dock. Vaknade 15 i 10 när vi börja 10.05. Men jag hann med 5 minuters marginal! Inte illa! Skolan var rolig som vanligt. Tro inte att jag tycker lektionerna är roliga, för det tycker jag inte. Jag tycker mitt umgänge är underbart!
Stack hem en runda innan jag gick för att hämta hunden. Väl hemma igen försökte jag mig på att plugga. Fick gjort min geografiläxa på ca 10 sidor. Nu har jag bara biologi, franska och historia kvar. Har även en "gammal" svenskaläxa tills i morgon. Mycket jobb!

Har funderat angående bloggen. Jag funderar faktiskt på att ha en inriktning på foto! Det älskar jag, det är av många saker som förgyller mitt liv!

Så varför inte (om det nu blir av) starta med några gamla julbilder. Kanske lite sent, men bättre sen än aldrig, ellerhur?!

image918

Photo: taken by me
Just nu blir min dator jättekonstig & massor av länkar kommer upp när jag laddar upp bilder. Plus är datorn jätteseg. Bara detta inlägg har tagit 1 timme. (Lite plugg emellan) men i allafall :P Lägger kanske upp fler bilder ikväll, men då blir det sämre kvaltie för i så fall måste jag först lägga in dem i bdb & sen kopiera & ladda upp här. Nu har jag pluggat geografi & biologi. Tillbaka till franska & sedan läsa ett spännande historiaavsnitt! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0