Tjena mittbenors

Detta inlägg handlar om: Bilder!

image914

Okej, nu är jag ingen proffsfotograf, ingen fotograf över huvudtaget! Kan inte heller fota, men gillar det, det gör jag!
Bilden ovan är ett orginal som jag har beskärt.
image915
Här har jag gjort om ögonen men hjälp av paint. Japp! Jag använder inte photoshop som jag gärna hade gjort. Jag använder dels paint & även "Photosnap".
Det räcker för mig just nu. Där fimms grunderna så som rotera, beskära, ändra ljusstyrka m.m.
Ögonen fixade jag dock i paint, där jag drock på med lite blå färg :)
image916
Ännu en "sop" bild.
image917
Avslutar med denhär bilden på mig själv!

OSB! Alla bilder är tagna av moi. /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0