Min dröm!

Detta inlägg handlar om: Foton

Varför jag "döpte" rubriken till "min dröm!" har jag ingen aning om. Det bara kom, det har inte alls något med inlägget att göra. Eller lite ligget ju självklart bakom det! Vill ju bli fotograf, en av mina många drömmar! & här "leker" jag fotograf!

image907
image908
image909
© Photos: Taken by me

Hoppas ni gillar foto. För i så fall blir det fler framot kvällen eller i morgon. Kommer nog även en "dagens outfit" senare ikväll! :) Vi får se vad jag hinner, måste även plugga fysik, om Ohm's lag! WIHOUE!

Kommentarer
Postat av: anna

DU ÄR SÅ SNYGG CAJSA OCH DU ÄR REDAN EN FOTOGRAF NO DOUBT ABOUT IT ! JAG SAKNAR DIG SOM IN I ! LOVE ALWAYS ANNAAAAAAAAAAA SVENSSON

2008-01-22 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0