Idag!

Detta inlägg handla om: Lördag idag! Shopping!

I går skulle jag på Mezo med mina kära vänner min vid halv 5 när jag skulle sticka ner & träna fick jag reda på att jag & min famil inklusive min brors flickväns familj skulle på teater & senare gå på resturant & käka! Självklart kunde jag ju inte säga nej när jag redan hade tackat ja för några veckor sedan, plus är det supermysigt med familjekvällar ibland! Sagt & gjort stack vi ner på stadsteatern & kollade på Camping. Med bl.a. Kajsa Ernst i rollerna. En rolig "komedi" om man kan säga så om teater spel :)

I allafall mycket trevlig kväll igår & vaknade av min mobil. Skulle upp & spela tennis. Gav max idag & det kändes skönt! Bad till & med om mer bollar än var som var sagt ;) hahahaha!

Nu hade jag tänkt sticka ner till stan för att kolla på ett par Nudie jeans jag har stora förtväntningar på nu! Det par stretch vilket jag älsakr. Mamma håller bara på att göra vid sig. :)

Dags att åka nu... skriver när jag kommer tillbaka om jag är ett par jeans rikare eller ej. Fortsätter även med detta inlägg! Kramar Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0