Hösten 07 i bild

Detta inlägg handlar om:
Bilder!

Tänkte lägga in lite bilder som jag hittade när jag kollade igenom bdb (eftersom datorn "cpar" sig när man laddar upp bilder.

Den är jag på bilden, min kompis tog den. Jag gillar perspektivet.

Denhär bilden tog jag på en tjejkväll för några månader sedan. Vanliga daim jag gjorde om i ett program jag har i min kamera.

Foto: taget av mig. Även jag på bilden. Tycker den är häftig att lägga upp eftersom bakruden & tröjan är vit så kommer min hudfärg & bryter av.

Tagen i farten.

Hur många gånger har ni sett mattehbilderna nu? Många i allafall :P Blir nog inte den sista heller^^

Skolan.

Ja, nya sjalen på bilden. Jag gillar att man inte ser hela mig utan även bakrunden & enbart halva mig.

"allt var så jävla ruttet"

Money, money, money...

Sen kom ju ögontemat! :)

Och jag blev  på fotohumör! :)


Satte sina spår ;)


Tog en massa vatten, passionsfrukt & lokakapsyl bilder :P


JAN 2008:

Till sist, min "konfahalsbands"bild ;)

Aurevoir eller hur det nu stavar :) Et bonne apetit eller ngt.
/C

Kommentarer
Postat av: Nina

Vet du ens vad perspektiv är? Isf anvädner du det jävligt fel. Och varför skriver du som om du har 50 000 läsare, hur många har du ens? typ 5? ingen kommenterar ju någonsin i din blogg. Det är inte problmet, utan att du försöker vara storbloggare.

2008-01-25 @ 13:56:55
URL: http://www.nogg.se/Ninki
Postat av: Nina

öhh, den där kommentaren har inte jag skrivit :S

2008-01-30 @ 08:56:56
URL: http://www.nogg.se/Ninki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0