Godmorgon!

Detta inlägg handlar om: Moi



Godmorgon!
H
oppas ni alla har sovit riktigt gott och vaknat utvilade. Det har i allafall jag (vaknat utvilad). Jag valde att stanna hemma en dag till eftersom jag inte mådde super. Jag har missat 3 dagar i skolan nu, inte jättemkt men snart är det en helt skolvecka. Jag ska gå till skolan i morgon oavsett hur jag känner mig då. Måste skriva provet jag har i morgon i geografi om usa. Kul tycker jag! Jag har alltid velat åka till usa, känslan verkar så härlig. Jag vill till bl.a. New York, Washington d.c, Hollywood (vem vill inte det) och självklart L.A. då och San Fransico! Min pappas ex bor i San Fransico och när hon var här och hälsade på med sina barn i somras sa hon att vi fick komma dit och hälsa på och bo där när vi ville! Vilken tur! Men vi får se :)

Idag ska jag i allafall fortsätta med geografin, ska bara vila lite. Var ute med hunden och blev jättetrött efter det :( Antagligen förkylningen. Dagens outfit är enkel, men lägger ändå  in bild på det (kommer senare idag). Btw, kom på att jag har samma klänning som på bilden ovan :P

Ha en bra dag! Hör vid 12-13 tiden när jag inte komme palla plugga mer (a)

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Oh vad gulligt av dig att skriva att du gillade min stil, då blir man ju lite glad faktiskt! Skönt att vara hemma, kanske inte om man är dålig så du får krya på dig. Jag fortsätter lata mig och har semester hela den här veckan och nästa också.Hoppas att du får en bra dag!

2008-01-31 @ 10:01:49
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Jenny

tack så mycket :) Det är victoria beckham :)

2008-01-31 @ 10:57:03
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: emma

godmorgon!
usch ja..det är så jobbigt med sömnproblem..men till slut somna man illafall :)efter mkt vridande i sängen..Haha allt bra`?

2008-01-31 @ 11:24:20
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0