Förväntansfull!

Detta inlägg handlar om: Göteborg!image905

JAAA! Nu är det typ bestämt! Gbg 1:a maj! Gaaah vad jag längtar. Detta kommer ske med kära emma, kanske anna eller sara också hänger med. Men absolut emma i allafall! Vi kommer antagligen bo hos min pappas vänner, men det är väll ok :) Vi ska dit tordagen (åker på morgonen, kommer dit på morgonen). Liseberg eller stan första dan, dan efter blir det då antingen liseberg eller stan (beroende på vilket vi gjorde dan innan).

Jag vet inte hur vi kom fram till detta, men längtar gör jag! Vi kommer åka hem dagen efter (fredagen) & har fredagskvällen här med vänner! You know what i meant.

Även om det bara är så pass litet längtar jag som faen! För det är första gången jag reser bort med en kompis. Roligast hade ju varit om vi fick bo på hotell. Men inte lönt att tjata, får se vad som händer..

Hinner fylla Mc innan i allafall, 16 den 4:e mars. Sweet 16!!

Finns inte mkt mer att säga om det tror jag inte. Blir bara en massa onödigt skitsnack om hur mkt jag längtar, vilket jag gör.

Nu tror jag nog att jag ska fixa mat, mina föräldrar har inte kommit hem än, "vaaaarrr ärrr niii?!?!"

Bilden är på goá jag! jag står med ryggen mot, anledningen till att jag tog den bilden är för att jag ser bryyyyn ut! /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0