Dagens outfit?

Detta inlägg handlar om: Fråga om dagens outfit.

Jag har innan fotat dagens outfit, men det verkar inte så populärt. Har inte hört något negativt om det, men det positiva riktas mot bl.a. fakta/info om mitt liv. Så därför undrar jag om ni vill att jag ska fota dagens outfit om dagarna? För det tar ju ändå ganska lång tid att fota- ladda in (i datorn) - skriva dagens outfit inlägg - ladda upp bilder. Så ska jag prioritera dagens outfit eller "fakta om mitt liv"?

För jag orkar inte sittar här var dag & skriva vad jag har gjort, tankat o.s.v. plus att fota dagens outfit & hela grejset.
Om nu någon pallar läsa & kommentera:
Dagens outfit vs Fakta om mitt liv?

"Flest" röster vinner :) Om det kommer några röster över huvud taget. Vinnande bidraget kommer jag minst publicera 1 gång/ veckan. Skriver såhär sällan för jag vill inte lova något jag vet att jag antagligen inte kommer hålla!


/C


Kommentarer
Postat av: caroline

Dina kläder är sjukt fina & det är väldigt kul att läsa fakta om dig. Så jag tycker absolut att du ska fortsätta att göra båda sakerna ! :)

2008-01-10 @ 22:22:35
Postat av: sara <3

du ska lätt fortsätta med dagens oufit,
du vet att jag är kär i din garderob?(a)
men du kan ju skriva lite ibland om fakta
om dig själv? jag älskar dig,

2008-01-11 @ 18:28:30
URL: http://sarafriiiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0