Kastar pengar i sjön... del II

Detta inlägg handlar inte om: Kastar pengar i sjön.
Utan: Om dagen

Jag ska ju att jag skulle ksriva ne fortsättning om "kasta pengar i sjön" i dag. Men jag "hinner" inte. Ska upp & vika kläder för att få lite ordning där innan jag kryper ner till sängs med boken "big mouth,  ugly girl" som jag ska ha läst ut 30 sidor tills på fredag.

Jag kan knappt tro att jag satt och plugga som en "jude" i går till allt idag. Jag hade historia prov om första världskirget som gick super! Jag hoppas på ett mvg, men det är omöjligt på ett annaprov som vi kallar dem. Det är vår svnek- hi- religionslärare som skriver sjukt svåra prov. Så oftast får man g, vg på dem. OCh då får man vara nöjd. Jag får oftast bra på första delen. Men andra delen är sådant med själv ska tänka ut och resonerna och sånt är jag inte bra på. Jag och anna har i allafall olika åsikter om det.

Sedan hade jag engelskapjäsredovisning. Vi fick skrattanfall och ni vet hur jobbig det är när man står upp och ska framföra något och börjar skratta men kan inte sluta. GAAAH! Så sa jag fel ngn gång, men vi improviserade vidare!
EFter skolan stack jag med typ 15 pers ner till ett fik i stan och fika/ käka/ umgicks och snacka. Jag tog en brownie. Hittade även en underbar sjal, en underbar väska (lik vicotiras svarta 60.000:- väska) och ett par sjukt snugga med annorlund skor från hm med 9.5 cm klack (mätte, hade linja, hahahha)! :P

Nu ska jag upp och som sagt göra det jag skulle göra. Jag ska på stan i morgon igen och se med mamma om jag kan köpa lite födelsedags presenter till mig själv. Det låter wierd, men sånt är bra. För då VET jag att jag kommer få det jag önskar mig och inte behöva "oroa" mig om det tar slut i butiken och jag kanske inte får det. Ni fattar! Ilnadsproblem :P

Idag fick jag i allafall gång min träning. Jag tränade med Anna i 1 ½ timme på f&s. Jag började i höstar och var en aning glad över att träna. Men att stå på springband, göra samma övningar var gång, det tröttnar man snabbt på! Så jag få se om jag fortsätter där efter att mitt kort gått ut. Det är iofs inte från i sep eller aug. I allafall på hösten. DOck kan man ta en paus har dem sagt, det kostar 100 Kr vilket jag kommer göra till sommaren. Då pallar man inte sticka ner och träna. Då bada man vilket också är motion. På tal om att bada är detta första gången på LÄÄÄNGe som vi med skolan ska få bada. Dock är det inte säkert att jag kommer få plats. Det är sån frilufsdag, det tycker jag man ska ha oftade! Vi slutar iofs 1 timme senare än vanliga tiden. Heller kanske en haltimma? jag vet inte, inte intressant heller för den delen.

Nu ska jag fixa i mon gaderob!

Vet ni?!?!? :( jag har pajat min kamera igen! Tur att vi köpte den försäkringen på 800 kr innan jag fick den. Har redan pajat den en gång då den lagades för va 4000:-, om det blir ännu en gång kanske det går på samma summa? Detta har jag tjänat MYCKET på! Glad att man slipper betala självriks och sånt. HATAR det, det är ju därför vi har försäkringar, right? Skärmen är helt vit, man ser inga bilder. Men jag kan fota (eller jag har iofs inte sett bilderna, men det kommer en blixt).

Nu ska jag ta mig till sängen. Men ellerhur är det typiskt att när jag väl har tid att blogga förstörs kameran. Det hände ju i somras också. SÅ det kommer nog med databilder den senaste tidne. För förra gången tryp det typ en månad när kameran var inne på ladning. Finns det några superbiliga för ca 500? eller helst mindre som man kan ha under tiden? som extra kamera. När man är på stranden och sånt också. för jag vill inte ha min nya kamera där :)
Vi får se....


GODNATT!!!!!!!!!!!!!!!

image863
En bild sen höstas :) Veckan efter höstlovet eller ngt liknande! Min favvooutfit i höstas i allafall! Undrar vilken vårens kommer bli? odd molly linnet? har iofs bara andvänt den 1 gång!

okej, slutbabblat NU!

Kommentarer
Postat av: elli

söt bild :D

2008-02-13 @ 20:24:07
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0