Godkännanden

Detta inlägg handlar om: Allt! Lite "lätta på trycket"

Hahahaha!
Snart ska jag börjar med RIKTIG bloggning. Jag vet inte om jag ska fortsätta med min nya då. Men då är det inte p.g.a. några elaka läsare utan att jag vill på i ordning. Att kommentarerna ligger i bestämda kategorier o.s.v. :)
snart ska jag nog ut och springa för ingen ville träna med mig, eller jag har bara frågat en, men hon bangade nyss :( Så det blir nog bara 1 eller 2 varv i "slingan". (som är 2 km).

Humm. Bloggningen skulle som sagt komma igång snart. När jag fixat min kamera och min dator. För då får jag mer "privat" och kan, ja, ni "know" :P
image202
Kan heller inte kopiera bilder utan får ta gamla från bloggen vilket inte är kuuuul. för oftast hänger sig hela datan som det popper ut omkring 50 st "lägg in bilder i bloggen" länkar. Vilket jag inte pallar med. För då måste alla intrenet sidor stängas neeeeeeeeeer. Nu ska jag nog försöka ragga upp någon av mina släa kompisar och få ut han/hon och springa :) Detta kommer dock ej lyckas för 99% av mina kompisar ska fika nera på "mezo" om 10 min :) Men det pallar inte jag. nu ska jag bli slank och fin.

Kanske ska fixa en nya kategori där man kan följa min "bli mycket finare i själv och kropp" x)
Fast vad skulle då kategorin heta?
min diet eller ngt x)

Jag har kommit på att alla "kända" bloggare är samla. Det låter hemskt, men till 90% är dem det. Varför är det så? :S:S weirde!
I allafall tycker jag det kvittar, bara texterna berör :) eller om bloggen är bra. Skitsamma hur han eller hon ser ut :S eller det kanske bara är jag som har uppfattat det så?
ha en bra alla hjärtans dag idag ALLA! <3

Kommentarer
Postat av: annelie

du HAR fin kopp honey!
men det är skönt att jogga så go a head. ring mig någon gång så springer vi :D

2008-02-14 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0