Dagens outfit!

image955Nu kan vi lådsas som vi inte ser ansiktet, inte bilden över huvud taget! I allafall, tagen i morse vid 7. Hade nationella vid 8. Skriver mer om det i slutet av inlägget eller ikväll :)
Får se hur mkt jag orkar :P

  • Randig tunika från Gina Tricot
  • Lång grå cardigan från Use.
  • Gråa leggins från Gina Tricot
  • Grått halsband från Glitter
  • Silvriga ringar från Pilgrim (inte på bild)
  • Konfaring, present (inte på bild)
  • Sjal från HM
  • Väska från NukNuk (inte på bild)
  • Skor från Timberland (inte på bild)
  • Svart kappa från HM (inte på bild)

sen kommer jag inte på mer :P I allafall börja jag 8. Nationella, uppsats. Skriver mer om den sen. Just nu orkar jag inte. Är helt slut! Ha en bra dag. Här nedan kommer lite fler bilder på dagens outfit!



Nu blir blogg.se jättekonstigt. Skrickar ut en massa länkar, har just nu 46 st :S Pallar inte! Så nu skriver jag inte mer. Dööööör om dettta in publiceras! Ha en bra dag som sagt. Nu ska jag plugga biologi som jag gjort hela veckan :P Kommer uppdatering senare, när jag tar paus vid 3-4 tiden :) Inte innan 3 i allafall för då har jag inte hunnit sätta mig än ;) Sen ska jag ut med hunden också! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0