Dagens outfit

image952Detta inlägg handlar om: Gissa det ni :o

Idag hade jag på mig mina drygt 2 år gamla CM som jag fick i julklapp i 7an. Välanvända och slitna kan jag säga er. Har ett jättestor hål så jag måste ha nylonstumpb. under :P Men jag vad gör inte för sina favorit byxor? ;)

  • Over size t-shirt från HM
  • Kofta från Åhlens
  • Jeans från CM
  • Kappa från HM
  • Väska från Friis Company
  • Vita gympaskor från BjörnBorg
  • Svart armband från Ur&Penn (tror jag :P)   ser det på första bilden. De andre armbandet här!

Det var nog det lilla enkla.
Nu är det läggdags. Nationellaprov i morgon, skriva en berättelse i 3 h. Jag måste vara utvilad ;)

Ha en bra dag och alla 92:or eller 9:or, lycka till i morgon!
Juste, det var ju lite fler bilder :p
 Sådär ;)

HAHAHAHA! jag ser lite skum ut på bild nr 2, men skit samma :) Hoppas ni förlåter moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0