Dagen

Detta inlägg handlar om: Dagen

Har inte hänt som mycket sen senast jag skrev. Fick nyss reda på att jag spara 2000 kr vilket gör mig glad. Jag råkade ramla och fick knäet in i något gjutjärn (AJ) men nu är det i allafall fixat :) Sen snackade jag & pappa om min och min brors mobiler. Bådas är paj, min paja en kompis & jag råka paja peppes :( men i allafall vill jag ha denhär mobild:
"SHINE"

Sjuuuukt
snygg tycker jag och bland dem billigaste. Det är bara dåligt batteri och man måste ladda var annan natt ungefär, men vem bryr sig? Jag ville ha den från början men trodde det var en 5000-7000 kronors mobil och det har jag inte råd med nu. Denhär kostar ca 2700 kr vilket är "billigt" för att vara mobil! 

Kom upp en massa bilder på "läppar" eftersom jag sökte på SHINE för mobilen heter så, älskar "läppbilder". Har ju själv lagt upp ett inlägg med det här!
Denhär hittade jag på google, riktigt häftiga bilder!


Nu ska jag plugga igen, blir aldrig riktigt av! Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: malin

fina bilder:P

2008-02-13 @ 20:48:30
URL: http://mandelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0