Blind dating

Detta inlägg handlar om: Filmtips.

image969
Stannade hemma från skolan idag för jag är helt utbränd & utmattad. Skolan tar rent ut sagt KOL på mig.
Som sagt stannar/stannade jag hemma idag för att vila upp mig...

Satte på filmen "Blind dating" vilken verkligen av se värd, i allafall för personer som gillar "A cinderella story, something new, 13 snart 30, djävulen bär prada, john tucker must die, you namnde it!"

Handlar om killen i mitten (såg den nyss & har redan glömt hans namn), heter i allafall Chris (på riktigt). Handlar om honom, han är blind & ska hitta den rätta tjejen. Men det går inte så bra. Till slut hittar han en, men är hon verkligen rätt för honom?

Den är faktsikt lite sorlig, eller är det bara jag som är extremt blödig, för jag började nästan gråta i mitten, men jag LOVAR er att det är ingen dramakomedi utan 100% romantisk komedi eller något ;)

Bra början, lyckligt slut!

cccc½ av ccccc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0