Ännu en "ledig" dag!

Detta inlägg handlar om: Shopping!

Tänk om det var som i usa. Där finns en tävling där man på en timme ska handla för exakt ca 70 000 kr. Om man lycka handla för den summan får man pengarna, annars får man betala själv. Men om man inte klarar det kan man ju bara lämna tillbaka, ellerhur? Den tävlingen hade jag lätt joinat!

Idag har jag kollar en massa på internet, hittade min sjal på hm. här!

Funderar på att köpa jeansväst, ellerhur låter det "dö" fult? men kolla inte hon här:
(kan inte kopiera in bilder så ni får länka dem i så fall :( ).


Jag vill ha vår, sprider inte denhär bilden en vårkänsla?
(dem där sakerna ska jag skaffa till våren. när dem kommer in i affären!).


Detta såg också somrigt/ vårigt ut! ellerhur? :)

Nu pallar jag inte mer. Jag ska i allafall beställa ett par benvärmare fast man använder dem på händerna. S.k "torgvantar" från nuknuk i gammelrosa.
Funderar på att köpa tillhörande mössa, men får se :) Sen blir det en skinjacka till våren! Måste bara leta upp den rätta. Den finns där ute någonstans bara för MO I! Jag har ju funderat på den från hm för ca 500 kr. Alla vet vliken jag menar va? Jag skrev om den här om ni vill se bild :) och "lite" om den här! Har varit när att köpa den sen den kom men allt fler börja köpa den så får se om det blir ngn anna istället. :)

Ha en bra kväll! Kramar Cajsa... BTw, happy valentine tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0