Träning - mat - plugg

image913

Sorligtvis är jag kanske allerigsk mot Jordgubbar. Och detta jag inte kunde namnet på innan var Nässelfeber, vilket är en allergisk reaktion. Usch, jag vill tåla allt.

image914

Detta kanske var min sista jordgubba utan konsekvenser. Jajaja! Jag dör in utan jordgubbar...

Och jag har kommit på en smart affärsidé!
sommaren på stranden säljs glass i möngder,
men vissa hoppar över p.g.a. att glass
är onyttight och vissa för dåligt samvete efteråt.
Jag kan själv känna igen mig, man vet
inte om man ska ta den goda onyttiga eller
en mindre goda, mindre onyttig. Men nu,
om man nu skulle kunna inför detta, var i så fall
att man kunde skaffa en liten Smoothiekiosk
, glassliknande, gott, nyttigt o.s.v. Sen hade
man också kunnat sölja melon, jordgubbar,
mackor
och annat som ofta är efterlängtat på
stranden. Men nu är jag inte i den åldern,
så jag tror jag skippar detta :P Men jag hade
själv inte klagat om någon öppnade en sådan kiosk...


Nu ska jag ta och springa några vara i skogen och bli nyttig!

Glitzy.blogg.se ha en tävling där man kan vinna en egendesignad tröja från hennes shop online, tävligen avslutas idag, men det finns säkert tid kvar! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

själv ahr jag tränat två gånger idag :) så himla fint väder, och ditt förslag var ju sjukt bra

2008-04-13 @ 17:30:25
URL: http://karinekeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0