TEMA: MINA VÄSKOR!

Detta inlägg handlar om: Mina väskor (alla jag använder).

Jag orkar inte lägga in bilder det väskor jag inte använder. T.ex. min rosa lacoste ryggsäck som egenteligen är ganska fin.
image893

Men ni ska jag visa mina väskor jag använder dagligen. Det är inte så många eftersom mitt intresse för väskor började i början av detta året inprincip! Älskar väskor!



"SKOLVÄSKOR"


Svart friisCompany "Schoolbag"
♥ Brunmocka väska (mammas gamla).
♥ Röd axelrämsväska från Vero Moda.
♥ Svart Prada- kopia.
♥ Ljusbrun FriisCompany (funkar galant som handbagage när man ska ut & resa).

"HANDVÄSKOR, STANVÄSKOR"


(det flesta använder jag också som festävkor, men mest som stan och så).
♥ Guccikopia m. guccis klassiska mönster. (Köpt i London. England).
♥ Vit chanelkopia. (Köpt i Barcelona- Spanien)
♥ Brun skinnpucciini (farmors gamla).
♥ Brun skinniminitation från Hm m.rosett.
♥ Svart väska från Nuknuk (samma som "Kenza" har).

"FESTVÄSKOR"


♥ Mörkgrå väska i Chanel 2.55 stuk från Gina Tricot.
♥ Likadan som den gråa fast i guld och lite minder, även den från Gina Tricot.
♥ Silvrig portmonäväska från Friis Company

(använder även min svarta nuknuk "stanväskor" och min gucci "stanväskor" som festävkor).

"RESTVÄSKOR"


♥ Calvin Klain kopia (från Malaga - Spanien).

(använder även min Ljusbruna FriisCompany "Skolväskor").

"TRÄNINGSVÄSKOR"


♥ Brun FriisComany väska (från NK - stockholm).
(användes som skolväska i 7:an).


Det var allt! Hoppas ni gillar det :)

Kommentarer
Postat av: Essa

Klein heter det annars och varför köpa fejk?
I'd Rather Go Naked Than Wear Fake Chanel


:)
Puss kul blogg annars

2008-04-13 @ 15:55:35
Postat av: Klara

ooj jag tyckte det var ganska så många, riktigt snygga de flesta!!

2008-04-13 @ 17:10:53
URL: http://klaratollmar.blogg.se
Postat av: marie

hihi var och köpte den svarta väskan från gina igår, grymt snygg.

2008-04-13 @ 17:34:20
URL: http://www.livingintheoldtown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0