Ta tillfället i akt!

Det fanns förra sommaren och förra sommaren igen, ett par superpopulära sandaler från Granat här i Helsingborg i olika färger. Älskade skorna (min mamma har ett par vita och ett pars ljusrosa)! Problemet var bara att min fot är bred som en lastbil! Jag kan verkligen inte ha sådana skor, för min fot sticker ut! Samma med tygskor, Converse o.s.v. Min fot sticker ut!

D
et finns tillräckligt många med samma "problem" så detta inlägget tänkte jag tillägna alla oss berdfotade! Till sommaren ska vi bli snygga med sandaler (som passa oss, tyvärr de andra också)... att våra fötter aldrig kommer få sticka ut. I allafall!

Här kommer lite snygga sandaler för platt/bredfotade:

T-Bar Cracked Finish Flat SandalStrappy Gladiator Style Flat Sandals
Oasis Flat Gladiator SandalSnake Gladiator Flat Sandals


Alla är från Asos! Så hoppas bl.a. Gladiatorsandlalerna eller som vissa kallar de Guds skon kommer tillbaka till våren!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0